Subject: Märka ja tunnusta - Advokatuuri teenetemedal
From: "Eesti Advokatuur" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 16:33:55 +0200

Head kolleegid ja koostööpartnerid

Palume esitada enda põhistatud ettepanekud Eesti Advokatuuri teenetemedali
kandidaatide kohta täites alloleva
<https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=1bAghlffrEOVxuuQ1j56S
5jkn_JX8hJKhLhtMJ9jikNUNVgzSENTRk9XRVVKTFlUMDJPUk1JSzA2RSQlQCN0PWcu&route=
shorturl> vormi.

Advokatuuri teenetemedal antakse Eesti Advokatuuri sümboolikastatuudi § 8
alusel advokatuuri liikmetele või teistele isikutele juhatuse otsusel:

*	pikaajalise laitmatu töö ja eriti silmapaistvate saavutuste eest
kutsetöös;
*	väljapaistva tööpanuse eest osalemisel advokatuuri organites;
*	Eesti Advokatuuri auliikmele;
*	isikutele, kellel on erilisi teeneid advokatuuri institutsiooni
arendamisel.

Enne ettepaneku tegemist tutvu ka:

*	Advokatuuri teenetemedali eelnevatel aastatel pälvinud laureaatide
loend:
https://advokatuur.ee/et/advokatuurist/advokatuuri-aunimetused-ja-tunnustu
sed/teenetemedal/
*	Advokatuuri sümboolika statuut:
https://cms.advokatuur.ee/app/uploads/2023/06/Eesti-Advokatuuri-sumboolika
-statuut-17_02_2022.pdf

Täname!

Palun esitada põhistatud ettepanekud hiljemalt 31.01.2025

Lugupidamisega

 <https://advokatuur.ee/et>

Eesti Advokatuur

Kentmanni tn 4, 10116 Tallinn
Tel 662 0665

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]